BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 29, 2011

Berhenti mencari rindu



Aku berhenti mencari rindu
yang pernah kau titipkan kepekatan malam. 
Aku berhenti mencari rindu
yang pernah kau titipkan pada teriknya matahari.
Aku berhenti mencari rindu di pagi ketika embun.
Bercumbu dengan kabut, aku lelah.
Mencuba mengungkap hasrat hati, aku tak mampu.
Mengakui bisik hati, di hadapanmu.
Jadi aku berhenti untuk semua perjuangan yang tidak bererti ini.
Maaf, semoga kelak kau mengertil.

Demi cinta Allah yang ku kejar, kuatkan hatiku untuk bertahan, berikan ku kecerdasan akal untuk sentiasa berfikir tentang kuasaMu, hulurkan pertolonganMu di saat-saat aku hampir tewas, sinarkan Nur hidayahMu untuk aku terus di jalanMu.

untuk awak yang saya sayang dan cinta,
selamat malam, awak ♥




No comments:

Post a Comment